Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer


PORTAL DE REVISTAS DE LA UNLPam

UNIVERSIDAD NACIONAL DE LA PAMPA EdUNLPam


  • Current
  • Archives
  • Next Issue
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Indexation
    • External Reviewers
    • PUBLISHING ETHICS
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
##common.pageHeaderLogo.altText##
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 10 No. 10 (2006): marzo 2006 - febrero 2007
						View Vol. 10 No. 10 (2006): marzo 2006 - febrero 2007
Published: 2012-06-24
  • Una nueva Ley Nacional de Educación ¿ruptura o continuidad?
    Vilma Pruzzo
    7-8
    • PDF (Español)

Artículos

  • Learning: a complex process
    André Giordan
    10-12
    • PDF (Español)
  • Arachne's web
    Cristina Nosei
    13-19
    • PDF (Español)
  • Teaching practice with students with special necessities?
    María Inés Barilá, Liz Mariet Campetti, Marcela Alejandra Svetlik
    20-28
    • PDF (Español)
  • Training devices in psychology teaching
    Elsa Rosa Compagnucci, Paula Daniela Cardós
    29-32
    • PDF (Español)
  • Teaching and social consciousness: the Social Commitment in the Teaching Profession
    Jorge Etchenique
    33-38
    • PDF (Español)
  • Didactics: it’s reconstruction from History's Standpoint
    Vilma Pruzzo
    39-49
    • PDF (Español)
  • The definition of aims and curricular contents to teach Natural Science: present tendencies and perspectives
    Estela Cols, Alejandra Amantea, Laura Basabe, Gabriela Fairstein
    50-67
    • PDF (Español)
  • Conceptions of good teaching in professors’ narratives: pre-service EFL teaching education
    Luis Porta, María Cristina Sarasa
    68-74
    • PDF (Español)
  • The development of teachers in the middle school, a case study
    Martha Ardiles
    75-80
    • PDF (Español)
  • From taught to edited curriculum
    María Graciela Di Franco, Silvia Siderac, Norma Di Franco
    81-87
    • PDF (Español)
  • Organizing Teaching around the Cycle System
    Ovide Menin
    88-90
    • PDF (Español)

Reseñas Críticas

  • Robert E. Stake
    102-103
    • PDF (Español)
  • Pablo Pineau, Marcelo Marino, Nicolas Arata, Belén Mercado
    103-104
    • PDF (Español)

Make a Submission

Make a Submission

Keywords

educational policiesproject-design didacticsformal curriculumnarrative territoriessemiotic habitatsprimaryteaching narrationdictionarydialectethical actanthropologyexperienced teachers.crafts.jobcompaniesage

Language

  • English
  • Español
  • Português

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

academia-edu

 

linkedin

instagram

facebook

mendeley

dora

google-scholar

google-analytics

Matomo

 

DIRECTORIOS Y CATÁLOGOS

Latin Index Erihplus Clasificación integrada de revistas argentinas ROAD MIAR Clase
Capes Latin Rev FLACSO DARDO  

SISTEMAS DE INDIZACIÓN

Scielo Redalyc REDIB DOAJ

BASES DE DATOS Y PORTALES

Dialnet Ebsco JournalTOCs Latam Studies Latinoamericana
Red de Bibliotecas Virtuales de CLACSO  Actualidad Iberoamericana Organización de Estados Iberoamericanos
PKP BIBLAT  EZBlibrary"/     

FORMA PARTE DE

Núcleo Básico



Praxis Educativa

Instituto de Ciencias de la Educación para la Investigación Interdisciplinaria - Facultad de Ciencias Humanas
Registro de Propiedad Intelectual Nº 5003812 - Cumplido con lo que marca la Ley Nº 11723

 


PORTAL DE REVISTAS DE LA UNLPam

Publicado por EdUNLPam - UNIVERSIDAD NACIONAL DE LA PAMPA


Creative Commons 4.0 Internacional (Atribución-NoComercial-CompartirIgual) a menos que se indique lo contrario.