Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer


PORTAL DE REVISTAS DE LA UNLPam

UNIVERSIDAD NACIONAL DE LA PAMPA EdUNLPam


  • Current
  • Archives
  • Next Issue
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Indexation
    • External Reviewers
    • PUBLISHING ETHICS
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
##common.pageHeaderLogo.altText##
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 23 No. 3 (2019): septiembre - diciembre
						View Vol. 23 No. 3 (2019): septiembre - diciembre
Published: 2019-09-28
  • Formación docente y sentidos de frontera
    Maria Graciela Di Franco
    1-4
    • HTML (Español)
    • PDF (Español)

Artículos

  • Questioning the word. Oral communication and learning in the Universidad Nacional de Córdoba
    Gloria Borioli
    1-9
    • HTML (Español)
    • PDF (Español)
  • Education as a support for minors within the Costa Rican penitentiary system
    Yanúa Ovares Fernández, Paulina Martínez-Pinto
    1-12
    • HTML (Español)
    • PDF (Español)
  • Inclusive Education: Contradictions, debates and resistance
    Norma Magdalena Castillo Ibáñez
    1-11
    • HTML (Español)
    • PDF (Español)
  • Research practices linked with peer assessment practices: analysis of a didactic proposal in initial teacher training in Biology
    Leticia Garcia Romano, Rocío Belén Martín
    1-10
    • HTML (Español)
    • PDF (Español)
  • The voice of novices on the teaching of English pronunciation
    Claudia Patricia Cosentino, Maria Celeste Beramendi
    1-9
    • HTML (Español)
    • PDF (Español)
  • Methodological strategy to develop the state of the art as a product of educative research
    Carlos Enrique George Reyes
    1-14
    • HTML (Español)
    • PDF (Español)
  • Three performative (re) inscriptions: to dislocate pedagogy, to expand teaching and to stop social pain
    Francisco Ramallo, Matias Boxer, Luis Porta
    1-13
    • HTML (Español)
    • PDF (Español)

Reseñas Críticas

  • Los bárbaros ya son nativos. Comentarios a propósito del libro The Game de Alessandro Baricco
    1-7
    • PDF (Español)
    • HTML (Español)

Make a Submission

Make a Submission

Keywords

educational policiesproject-design didacticsformal curriculumsemiotic habitatsprimarydictionarydialectethical actdemocratic managementteaching culturecrafts.education historydigital appropiationjobcompaniespoliticssciencesstudents.age

Language

  • English
  • Español
  • Português

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

academia-edu

 

linkedin

instagram

facebook

mendeley

dora

google-scholar

google-analytics

Matomo

 

DIRECTORIOS Y CATÁLOGOS

Latin Index Erihplus Clasificación integrada de revistas argentinas ROAD MIAR Clase
Capes Latin Rev FLACSO DARDO  

SISTEMAS DE INDIZACIÓN

Scielo Redalyc REDIB DOAJ

BASES DE DATOS Y PORTALES

Dialnet Ebsco JournalTOCs Latam Studies Latinoamericana
Red de Bibliotecas Virtuales de CLACSO  Actualidad Iberoamericana Organización de Estados Iberoamericanos
PKP BIBLAT  EZBlibrary"/     

FORMA PARTE DE

Núcleo Básico



Praxis Educativa

Instituto de Ciencias de la Educación para la Investigación Interdisciplinaria - Facultad de Ciencias Humanas
Registro de Propiedad Intelectual Nº 5003812 - Cumplido con lo que marca la Ley Nº 11723

 


PORTAL DE REVISTAS DE LA UNLPam

Publicado por EdUNLPam - UNIVERSIDAD NACIONAL DE LA PAMPA


Creative Commons 4.0 Internacional (Atribución-NoComercial-CompartirIgual) a menos que se indique lo contrario.